نماد سایت روزنوشت: بلاگ‌ِشخصی علی ذوالفقاری

Xerjoff Alexandria ll

عطر الکساندریا ۲ (Alexandria ll) از برند ایتالیایی زرجوف (Xerjoff) با غلظت ادوپرفیوم(Eau D Parfum ) ،عطری با طبع گرم  می‌باشد.

عطری یونیسکس که با نرخ دلار امروز ،باتل صد میل این عطر قیمتی حدود ۲۷ تا ۳۰ میلیون داره.

عطری در دسته چوبی شرقی که بوی چوب دائماً مارو همراهی میکنه.

ابتدای اسپری ،نت اسطوخودوس و تلخی‌ای نزدیک به بوی بادام تلخ حس میشه،وسط این ماجرا بخاطر وجود نت دارچین، تندی بسیار رام شده ای رو حس میکنم ،به مرور زمان از شدت تلخی کاسته شده و بخاطر وجود نت مشک (Musk) حالت مخملی پیدا میکنه ،رفته رفته وانیل پررنگ تر میشه ،که نت وانیل، نت لختی نیست و همراه با نت دیگه ای ظاهر میشه که بسیار عطر رو خاص میکنه .

رایحه ای که ازش باقی میمونه یک رایحه خوردنی و خوشمزه مثل بیسکوییت بواسطه وانیل (که اصلا شیرین نیست به اون معنا) و بواسطه مشک یک رایحه مخملی که دوس داری بغلش کنی . یک چوب خوشمزه‌ی بغل کردنی…

ماندگاری و پخش عطر بسیار خوبه و نمرات بالایی توی سایت فرگرنتیکا گرفته.

مناسب برای استفاده در مهمترین قرارهای کاری و روزهایی که حس می‌کنیم یه چیزی تو وجودمون کمه تا بتونیم حس قدرت مطلق رو تجربه کنیم .

بزاریم عطرمون به جای خودمون صحبت کنه و مارو به بقیه نشون بده،معتقدم عطر خوب میتونه نقاط ضعف آدم رو بپوشونه که الکساندریا ۲ یکی از هموناست.

پ.ن:تمام تحلیل هایی که تو این سایت منتشر میشه برداشت شخصی و تحلیل بنده اس و اگر درست نیست بزارید پای آماتور بودن توی این زمینه که رفته رفته بهتر میشه .

پ.ن ۲:تربیت بینی به مرور اتفاق میوفته و به مرور برداشت هامون از عطر ها متفاوت تر میشه و تکامل پیدا میکنه. به واسطه شغل صدابرداری میتونم این ادعارو داشته باشم که دقیق تر از باقی آدم ها میتونم گوش بدم،میتونم روی یک صدا فوکوس کنم و اون صدارو از باقی صداهای اطراف جدا کنم،چیزهایی میتونه نظر منو جلب کنه که بقیه شاید نشنون .

این مهارت طی سه سال بدست اومده،تربیت بینی هم صد در صد به همین منواله و رفته رفته درکم از بو ها تغییر میکنه و نیازمند زمانه،که البته واسش عجله ای ندارم و دارم تجربه کسب میکنم.

و در آخر

 خاطره های مربوط به حس بویایی بسیار غنی و پردوام است.

 

 

خروج از نسخه موبایل